21 czerwca 2015

Projekt Zalando part II

Witajcie! Jak pewnie się domyślacie koncert LemONa w Inowrocławiu nam nie wypalił. Trochę żałuję, ale mam nadzieję, że jeszcze w te wakacje uda mi się usłyszeć Igora i resztę chłopaków na żywo. Przepraszam, że musieliście tak długo czekać za notką, niestety był mały problem ze zdjęciami i nawet te, które finalnie wybrałam do dzisiejszego posta nie są najwyższej jakości. Potrzeba zainwestowania w lepszy aparat odzywa się kolejny raz..
Zakupy w Zalando były dla mnie szybkie i przyjemne, a sama paczka dotarła w niespodziewanie ekspresowym tempie. Nie wiem jak sprawa wygląda ze zwrotami, ale zapewniam, że w każdym innym aspekcie przyznaję 5+ i serdecznie polecam Wam zamawianie ciuszków za pomocą tej strony.




Wybrałam materiałowe spodnie z New Looka, t-shirt z cudownym printem z Vero Moda . A do tego tenisówki slip on marki Even&Odd. 






A na koniec łapcie outift.





2 komentarze:

  1. Spodnie totalnie nie w moim stylu. T-shirt fajny - taki prosty krój, ale ciekawa aplikacja. Jednakże to tenisówki skradły moje serce! Są jeszcze dostępne na zalando? Możesz podrzucić mi link do nich? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.zalando.pl/even-odd-polbuty-wsuwane-green-ev411e006-m11.html

      Usuń

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)