10 lipca 2015

Początek wakacji, plany + ROMWE

Wiecie co? Przyzwyczaiłam się już do tego, że co tydzień dodaję nowe posty, dlatego czuję jakby od poprzedniej notki minęły wieki. 4 lipca odbył się zlot fanów One Direction w Poznaniu, który był głównym powodem mojej małej nieobecności. Miało pojawić się na nim mnóstwo osób, dlatego zebrałyśmy wszystkie siły, żeby zorganizować atrakcje jak najlepiej się da. Dzień potoczył się jednak inaczej, przyszło tylko kilkanaście dziewczyn. Dużo improwizacji, kilka nowych znajomości, ale mimo wszystko fajna zabawa.


Chociaż są wakacje, to zupełnie nie przewiduję żadnego odpoczynku od bloga, wręcz przeciwnie. W moim internetowym życiu pojawi się kilka nowych aspektów

1. Niedzielne snapy - Na snapie (paulliens) pojawiam się rzadko, ale chcę to zmienić. W każdą niedzielę będę wrzucać od rana do wieczora urywki dnia, a także fragmenty coverów, więc jeśli macie jakieś propozycje piosenek, to piszcie śmiało.

2. Twitcamy - Tutaj nie podam Wam konkretnych dat, ale śledźcie mojego twittera, bo w ciągu wakacji na pewno pojawi się ich kilka, prawdopodobnie z Anastazją. To fajna okazja żeby się trochę powygłupiać i spędzić miło czas.

3. Cooovery! - To chyba mnie samą cieszy najbardziej. Będę ja, będą duety i inne niespodzianki. Nie przegapicie ich na pewno, ale na wszelki wypadek subskrybujcie kanał - KLIK

A poza tym mnóstwo nowych postów tutaj! O różnej tematyce, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Wiem, że pewnie macie mnóstwo planów na nadchodzące 2-3 miesiące, ale pamiętajcie o mnie i co jakiś czas tu zaglądajcie.

Na koniec paczka z ROMWE, która pojawiła się u nas wczoraj. Niestety większość z niej nie należy do mnie. Zamówiłam tylko biżuterię i bluzę, ale jestem mega zadowolona. Jedyny minus to długie oczekiwanie na skompletowanie całości w magazynie. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o portalu, zamawianiu, płatności, czy czymkolwiek innym piszcie śmiało. Pod spodem zostawiam Wam zdjęcia moment po rozpakowaniu..












2 komentarze:

  1. Czytam twojego bloga od dawna ale dopiero dzisiaj zdecydowałam się skomentować (tak, tak jestem z natury leniwa). Bardzo podoba i się to, że łączysz tutaj tak różne dziedziny z życia. Zawsze miło popatrzeć jak ludzie z jednego fandomu się spotykają, sama byłam na kilku zlotach Beliebers. Muszę powiedzieć jeszcze jedno, od posta do posta zainspirowałaś mnie do założenia własnego bloga (shinyygirl.blogspot.com) . Bardzo miło mi się ogląda i czyta to jak twój blog się rozrasta, mam nadzieję, że i mojemu kiedyś się uda, ale w każdym razie bardzo, bardzo mocno cię podziwiam i podziwiam to, że się nie poddajesz. Pozdrawiam i ściskam ♥
    @ShinyyGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję z całego serducha za miłe słowa ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)