6 czerwca 2015

Projekt Zalando part I

Hej! Jak mija Wam długi weekend? Mam nadzieję, że odpoczęliście chociaż troszkę :) 
Ja jestem zajęta ogarnianiem spraw dotyczących bloga. Już niedługo dowiecie się o co chodzi, po prostu śledźcie na bieżąco pojawiające się posty. Na horyzoncie są nowe współprace i muszę przyznać, że sama jestem podekscytowana. 
Od kiedy zaczęłam regularnie tutaj pisać spotyka mnie mnóstwo miłych sytuacji. Jedną z nich jest udział w projekcie dotyczącym zakupów na Zalando.pl. Może Wam się wydawać, że to nic wielkiego, ale dla mnie to ogromny sukces, bo wypełniając zgłoszenie w życiu nie sądziłam, że się zakwalifikuje. Moje szczęście było ogromne, kiedy otrzymałam maila, a potem przesyłkę z bonem na darmowe zakupy dla mnie, a także ze zniżkami do rozdania. 




Kolejny, bardziej obszerny post o projekcie i jego wynikach dodam jak tylko przyjdą do mnie wybrane ciuszki. 

Co myślicie o rozdaniu na blogu, w którym do zgarnięcia byłyby kosmetyki, a także zniżki do Zalando dla Was i Waszych przyjaciół? 

4 komentarze:

  1. Pisałam już tobie te słowa, ale się powtórzę. Jestem dumna i szczęśliwa z twojego szczęścia :D. Nie mogę się doczekać aby poznać więcej informacji w postach na temat twojej współpracy. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge sie doczekac, aby zobaczyc co sobie wybralas!
    mam nadzieje ze mi kiedys tez uda sie tak wyrobic z blogiem!
    trzymam kciuki za Twoje projekty i chce to wszystko zobaczyc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaa! i'm so proud! Ciesze się, że Ci tak dobrze idzie, no ale nie ukrywajmy jestem zazdrośnikiem i troszkę Ci zazdroszczę, ale utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu, że Ciężka praca i systematyczność na prawdę się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! mówiąc o rozdaniu jestem na tak:)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)