28 lipca 2015

Bądź bardziej z Lipton Ice Tea: Paczki!

Wyspaliście się dzisiaj? Mnie z rana obudził kurier, ale wcale nie jestem zła. Przywiózł trzecią i ostatnią paczkę ambasadorską od firmy Lipton. Pewnie już wiecie (a jeśli nie, dowiecie się za moment) kocham herbatę w każdym wydaniu, więc tym bardziej cieszę się, że mogłam brać udział w projekcie reklamującym najnowszy, tropikalny smak Liptona. W każdej przesyłce oprócz kilku buteleczek przepysznego napoju znalazły się także ciekawe gadżety, pomagające wykonać zadania ambasadorskie. Finałowe efekty mojej zabawy zobaczycie w drugiej połowie sierpnia, kiedy wrócę znad morza. A póki co łapcie zdjęcia trzech kartoników i ich zawartości :)







Udało Wam się ostatnio wziąć udział w jakiejś ciekawej akcji, testowaniu lub czymś podobnym? Piszcie, bo jestem ciekawa :) No i trzymajcie się, do następnego :)

5 komentarzy:

  1. Ja znowu jestem opóźniona, bo nawet nie wiedziałam że Lipton wypuścił do sprzedaży coś nowego. Jak tylko wrócę z wakacji to biegnę do sklepu. Ja nigdy nie miałam okazji brać udziału w żadnym testowaniu. Ty to masz szczęście. Mogłabym mi tylko powiedzieć czy sami się do ciebie odezwali czy wyszukujesz takie akcje sama?
    Pozdrawiam!

    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tych smaków *-* Daj znać czy są warte uwagi bo bardzo mnie zainteresowały . Nie mogę się doczekać recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, zazdroszczę :')
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zacząć testować i wrzucać wyniki tych testów na swojego bloga, ale kompletnie nie mam pojęcia jak znaleźć takie akcje. :( Masz jakąś dobrą radę? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)