10 maja 2015

Poczta #3

To już trzeci post z serii "co ciekawego znalazło się w mojej skrzynce pocztowej". Po wyświetleniach i komentarzach widzę, że przypadła Wam ona do gustu. Bardzo się cieszę, bo nie sądziłam, że tak będzie. Liczyłam raczej na to, że te notki okażą się jedynie przydatne dla mnie, ponieważ mogę w każdej chwili wrócić do tego co było, zobaczyć o recenzjach których produktów zapomniałam, co jeszcze mam do wypróbowania i opisania.
No ale do rzeczy..

1. Jeśli lubicie testować i tak jak ja szukacie okazji, aby dostać jakieś darmowe próbki to serdecznie polecam zaglądanie na everydayme.pl . Co jakiś czas pojawiają się kolejne produkty marki Procter & Gamble. Ja zawsze zgarniam te bardziej kosmetyczne, a wszystkie inne (tak jak tabletki do zmywarki Fairy z tego tygodnia) zabiera mama.



2. Dostałam też niespodziewanie antyperspirant w kremie NEO z Garniera do testowania. Recenzja niebawem.






3. Paczka z której miałam najwięcej frajdy. Ręcznie robiony T-Shirt od Ewy. Świetny napis, który do mnie pasuje. Jeszcze raz dziękuję! Na pewno niejednokrotnie będzie częścią moich outfitów :)





 PS. Z kim widzę się 17 maja na koncercie Afromental w Gnieźnie, albo 16 czerwca w Inowrocławiu na LemON? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)