16 sierpnia 2015

Wakacje 2015: Wyspa Sobieszewska

Cześć! Przychodzę do Was z obiecanym postem, na temat mojego pobytu nad Bałtykiem. Kiedy jakiś czas temu pisałam, że wybieram się na Wyspę Sobieszewską wiele osób pytało: "Gdzie to jest?" albo "To my w Polsce mamy wyspę?". Można powiedzieć, że to bardziej wysepka, bo jej powierzchnia nie przekracza 36 km².  Otoczona jest wodami Zatoki Gdańskiej, Śmiałą Wisłą, Martwą Wisłą i Przekopem Wisły. Nie będę zanudzać Was innymi danymi geograficznymi, bo to możecie sobie sprawdzić sami, powiem tylko, że plaże na wyspie są przepiękne, czyste i niezatłoczone.  Jeśli ktoś szuka odrobiny spokoju i relaksu to na pewno się nie zawiedzie. Ja osobiście jestem zakochana.





Udało nam się dwa razy obejrzeć zachód słońca. Wschód pewnie prezentowałby się jeszcze piękniej, ale wiadomo..godzina 5 rano to tak naprawdę środek nocy dla śpiochów ;)




Na koniec jeszcze kilka fotek z rejsu tramwajem wodnym na trasie Sobieszewo - Gdańsk.






A jakie kurorty nad polskim morzem najbardziej Was urzekają? :)

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Byłam nad Bałtykiem wielokrotnie i mi się zawsze tak samo podoba :)
    Wczoraj dodałam notkę z wakacji w Grecji, wpadniesz? ;)
    beautifulsees.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Wyspę Sobieszewską! Już byłam tam na wakacjach 3 razy i pojadę jeszcze wiele, gdyż to jest wspaniałe miejsce na taką 'bazę wypadową". Stamtąd można wybrać się na wycieczkę do Gdańska, Gdyni, Sopotu czy Krynicy Morskiej. Nie wspomnę już o pięknych i pustych plażach, krajobrazach, dwóch rezerwatach, przekopie Wisły... Długo by tu wymieniać wszystkie pozytywne cechy Sobieszewa i Świbna. Po prostu zakochałam się w tym miejscu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia, kocham Wyspe Sobieszewska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)