25 kwietnia 2015

LemON w Gnieźnie

Zawsze mam problem z relacjami z koncertów, bo najzwyczajniej w świecie nie potrafię ubrać emocji w odpowiednie słowa. Zacznę może od początku.. Dotarłyśmy z Cynią na miejsce ponad godzinę wcześniej, więc udało nam się stanąć w drugim rzędzie, a że przed nami były same niższe od nas osoby, to widok na scenę naprawdę był dobry. Koncert rozpoczął się z małym opóźnieniem, ale wybaczam. To, co działo się później sprawiło, że poślizg czasowy odszedł w zapomnienie.
Słuchanie obu płyt zespołu, z słuchawkami na uszach jest cudowne, ale uwierzcie mi, na żywo brzmi to jeszcze lepiej. Przecudowni muzycy, obłędny wokal (miałam ciary na całym ciele) i klimat, który istnieje tylko na koncertach. 
Cholera, zastanawiam się jak Igor to robi, bo nie dość, że od pierwszej do ostatniej nuty daje z siebie wszystko i o jakimkolwiek fałszu nie ma mowy, to jeszcze w międzyczasie biega po scenie, tańczy, skacze. Istne zwierze sceniczne!
Nie mogę określić swojego ulubionego kawałka z koncertu, ale jeden moment mnie totalnie wzruszył. Podczas piosenki "Nice" Igor zaczął opowiadać o marzeniach, ich spełnianiu, ciężkiej pracy. Na koniec dodał, że jest pewien, że nasze marzenia się spełnią, tylko musimy z całego serca w to wierzyć. Magiczna chwila, która zmotywowała mnie do pracy i na pewno na długo pozostanie w mojej pamięci. 
Zdecydowanie za szybko minęło to półtorej godziny. Jeszcze tylko "Scarlett" na bis i  koniec koncertu, na który czekałyśmy od ponad miesiąca. Gdybyśmy zostały dłużej pewnie miałybyśmy zdjęcia z Igorem, ale nasz szofer (aka tata ^^) się niecierpliwił i trzeba było wracać..












5 komentarzy:

  1. zazdroszczę koncertu i to w dodatku Lemona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszły zdjęcie :P Musiało być super :)

    Wspólna obserwacja? Jesłi tak to odezwij się u nas :)
    nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że koncert się udał, fajnie jest zobaczyć na żywo swoich idoli :)
    Ja niedawno byłam na koncercie Acid Drinkers, więc to rozumiem ;)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest chyba jedyny polski zespół na którego koncert na prawdę chciała bym pójść, ale jak na razie nie mam na to okazji! Mam nadzieję, że kiedyś się spotkamy na jakimś koncercie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)