15 września 2014

Niedziela w Stadzie Ogierów

Zacznę od tego, że obejrzałam dzisiaj 'Gwiazd Naszych Wina' i uwierzcie mi, że przez długi czas nie mogłam dojść do siebie. Ten film jest cudowny i mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się również przeczytać książkę. No ale nie o tym miałam pisać.. Wczorajszy dzień razem z Cynią spędziłyśmy w Stadzie Ogierów w Gnieźnie. Jej koń startował w konkursie skoków przez przeszkody mini LL już na samym początku, ale zostałyśmy do końca zawodów zobaczyć jak radzą sobie nasi znajomi w wyższych klasach. Oprócz pobudki o 7 rano i powrotu w połowie na piechotę do domu (taa, moje biedne nogi :( )  było świetnie i udało mi się zrobić kilka przyzwoitych zdjęć.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)