18 lipca 2014

Avon 10/2014

Nienawidzę wstępów, poza tym z doświadczenia wiem, że nikt ich nie czyta. Może już w tym momencie mnie kojarzycie (z poprzednich blogów, albo kont na portalach społecznościowych), a jeśli nie, to poznacie zaglądając tutaj co jakiś czas. Nie będę przedłużać i przejdę do konkretów.. Odebrałam dzisiaj moją paczkę z AVONU. Postaram się zrecenzować zawartość w następnych notkach. Niektóre z kosmetyków znam bardzo dobrze, z innymi stykam się po raz pierwszy, więc musicie dać mi chwilkę na przetestowanie.



1. Peeling do stóp Zielona herbata i Mięta
2. Żel do mycia twarzy Glistnik i Woda źródlana
3. Rewitalizująca maseczka do twarzy z chińskim żeń-szeniem
4. Pielęgnujące mydełko do twarzy, rąk i ciała z gliceryną i witaminą E.
5. Krem do ciała Little Black Dress
6. Kremowy żel pod prysznic Reflection
7. Oczyszczający żel do twarzy przeciw wągrom z 2% kwasem salicylowym
8. Oczyszczające plastry w żelu
9. Korektor „Perfekcyjny kamuflaż” - Light
10. Odżywcza kuracja do włosów z olejkiem arganowym
11. Mydło w płynie Lagoon

Używacie kosmetyków z Avonu? Jeśli miałyście z nimi jakąkolwiek styczność, dajcie znać co przypadło Wam do gustu, a co już niekoniecznie :)

2 komentarze:

  1. Mam tą samą maseczkę z Planet Spa, ale poza ściągnięciem, nie ma żadnych efektów. Co do clearskin to miałam maseczkę z tego i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jedynką skojarzył mi się chłodzący krem do stóp mięta i aloes... uwielbiam go <3 Co prawda na suchą skórę nie pomoże ale idealny do smarowania po całym dniu na nogach... ulga niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)