27 grudnia 2014

Świątecznie? Niekoniecznie..

Święta, święta i po świętach.. W zasadzie miałam pojawić się tutaj po Nowym Roku, ale korzystając z chwilki czasu jestem i piszę. Po pierwsze chciałabym Wam podziękować za cudowne kartki świąteczne. Miałam ogromną frajdę znajdując je w skrzynce, rozrywając koperty i przede wszystkim czytając życzenia! Może to trochę staroświeckie, ale kocham wysyłać i dostawać listy, to mnie naprawdę uszczęśliwia. A fakt, że pamiętaliście o mnie w te święta dodaje wszystkiemu jeszcze większego uroku. Druga sprawa - nareszcie mam mikrofon! Mogę nagrywać i już nie mogę się doczekać, aż będziecie mogli to usłyszeć. Postaram się jak najszybciej wstawić coś na kanał yt. Jeśli macie propozycje piosenek do coverów to śmiało spamujcie mi tutaj na asku, twitterze, instagramie, tutaj i gdziekolwiek.
Mam takie małe postanowienia na 2015 rok dotyczące tego bloga i nie tylko. Czasem ciężko jest mi cokolwiek zrobić, chociaż plany są wielkie, bo mój słomiany zapał, brak zdolności w tworzeniu grafiki i kiepska jakość zdjęć robionych zwykłą cyfrówką nie pomagają. No ale staram się, bo po prostu kocham blogować :)




1 komentarz:

  1. Haha...A myślałam, że to tylko ja mam taki słomiany zapał! Ja też kocham dostawać świąteczne kartki. Szkoda, że to zanika :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za cenny czas, który poświęcasz zostawiając komentarz :)